.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
داستان موفقیت 19 میلیاردی واتس آپ را بخوانید

همانطور که می‌دانید، واتس اَپ یک سرویس پیام‌ رسانی برای تلفن‌های همراه است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه جان کوم است. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یک بار آنلاین بوده‌اند. در فوریه ۲۰۱۴ شرکت فیسبوک اعلام کرد که واتس آپ را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرده است و به این ترتیب مؤسس واتس‌اپ به لطف تصاحب این شرکت توسط فیس‌بوک، به جمع میلیاردرها پیوسته است.

در این تصویر نگاهی خواهیم داشت به داستان موفقیت این پیام رسان و اینکه برای کسب ۱۹ میلیارد دلار، چه مقدار تلاش صورت گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , فناوری اطلاعات , مدیریت فناوری اطلاعات , WhatsApp , ,
:: برچسب‌ها: whats app , whats app + , vider , واتساپ , وایبر , داستان موفقیت 19 میلیاردی واتس آپ را بخوانید , جایگزینی مناسب به جای وایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : چهار شنبه 11 تير 1393
.

با وجود افزایش روند کلاهبرداری از کارت های اعتباری بانکی هنوز 1234، رایج ترین شماره رمز برای این کارت هاست و رمز 1111 و 0000 در رتبه دوم و سوم پر استفاده ترین رمزها قرار دارد.

......

.......

........



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , مدیریت فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: بدترین رمزها برای کارت بانکی در ایران کدامند؟ , اندرويد , فن آوري , موبايل , تلفن همراه , تبلت , دانلود , دانلود نرم افزار , آيفون , فن آوري , موبايل , تلفن همراه , تبلت , دانلود برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 14 مرداد 1392
 
 
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم با هشدار به کاربران گوگل گفت: مراقب هک حساب کاربری خود توسط مجرمان سایبری باشید.

به گزارش سیتنا (citna.ir)، سرگرد محمدرضایی در این باره اظهارکرد: اخیرا مشاهده شده است که برای برخی از کاربران Gmail پیامک‌هایی با این مضمون ارسال می‌شود‌، اکانت شما هک شده است، لازم است که ما برای تایید هویت‌تان با شما تماس بگیریم.

وی ادامه داد: این افراد با ارسال این پیام از فرد مورد نظر می‌خواهند با ارسال یک پیام با متن READY پاسخ دهند.

رییس پلیس فتا قم با بیان اینکه افراد سودجو در نهایت با سوء استفاده از سادگی کاربران از این طریق‌، اطلاعات اکانت افراد را توسط ارتباط پیامکی به سرقت می‌برند، در هشداری به کاربران افزود: مراقب هک حساب کاربری خود توسط مجرمان سایبری باشید.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم‌ از کاربران خواست‌، در صورت دریافت هرگونه پیام مشکوک، سریعا پلیس را در جریان قرار داده تا اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.


:: موضوعات مرتبط: امنیت , اخبار داغ , مدیریت فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: هشدار پلیس فتا در مورد هک حساب کاربران Gmail , Gmail , هشدار پلیس فتا در مورد هک , صمد سهراب , samad sohrab ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : صمد سهراب
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1392
.

نکاتی مهم امنیتی اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از وقوع جرم در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک به شرح ذیل می باشند:

1- هنگام دریافت پاکت رمز کارت بانک خود از شعبه به سلامت و پاره نبودن پاکت دقت کنید.

2- به محض وصول رمز کارت صادره، به دستگاه خودپرداز شعبه مراجعه و رمز خود را تغییر دهید.

3- به محض دریافت کارت‌ بانک، نسبت به یادداشت  شماره 16 رقمی آن اقدام کنثید . به خاطر داشته باشید برای  بستن حساب هنگام سرقت یا مفقود شدن کارت به این شماره نیاز دارید.

4- شماره چهار رقمی که به عنوان رمز استفاده می‌کنید، به سادگی برای دیگران قابل حدس زدن نباشد. برای مثال از سال تولد، سال ازدواج یا شماره تلفن خود استفاده نکنید.

5- رمز جدید را به خاطر بسپارید و از یادداشت کردن رمز کنار کارت و قرار دادن برگه رمز در کیف کارت به شدت خودداری  کنید .

 

 

6- هنگام وارد کردن رمز در دستگاه خودپرداز، طوری  جلوی دستگاه بایستید که........



:: موضوعات مرتبط: امنیت , تکنولوژی , مدیریت فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: 69 نکته امنیتی برای استفاده امن از اینترنت بانک , اینترنت بانک , 69 نکته امنیتی , استفاده امن از اینترنت بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صمد سهراب
ت : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392

hp-moonshot-microserver

پیش از این در رابطه بار سرور ها به مبحث مجازی سازی مراکز داده پرداختیم. این بار می خواهیم بدانیم که استفاده از میکروسرورها چه مزیت هایی دارد.

وقتی که یک میکروسرور کم هزینه می تواند کار را انجام دهد چرا باید انرژی، فضا، پول را در سرورهای سطح بالا صرف کنید ؟ در اینجا نگاهی به میکرو سرورهایی که می توانند در مرکز داده استفاده شوند، می اندازیم.

میکرو سرورها، سرورهای ارزان، فراوان و کوچک هستند. آنها سرورهایی هستند که......



:: موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , مدیریت فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: ۱۰ چیزی که باید درباره میکروسرورها بدانید , MicroServer , server ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : صمد سهراب
ت : شنبه 14 ارديبهشت 1392

واه شما در حال تایپ یک ایمیل در مرورگر باشید یا اینکه مشغول نوشتن پایان نامه تان در برنامه ورد مایکروسافت، تعدادی کلیدهای میانبر مناسب و کاربردی وجود دارند که تقریبا در هر محیطی به یاری شما می آیند. شما می توانید به کمک آنها، تنها با فشردن چند کلید، کل کلمات و پاراگراف ها را کپی کنید، انتخاب کنید، یا حتی پاک کنید. البته ممکن است برنامه هایی هم باشند که برخی از این میانبرها را پشتیبانی نکنند، اما اغلب اپلیکیشن ها به راحتی، بسیاری از این کلیدهای میانبر را می شناسند و کار شما را آسان می سازند. و این مورد در خصوص اغلب اپلیکیشن های دارای بخش ویرایش متن در ویندوز و دیگر سیستم عامل ها صدق می کند.

backlit keyboard bokeh header آموزش ۴۲ کلید میانبر برای ویرایش متن

کار با کلمات
ما معمولا از کلید های جهت نما، Delete و Backspace تنها برای کار با یک کاراکتر در هر زمان بهره می بریم. اما خوب است که بدانید همراهی کلید کنترل (Ctrl) با هر یک از این کلیدها می تواند با هر بار فشرده شدن شان، اثر کلید را روی کل کلمه یا پاراگراف اعمال کند.

  • Ctrl + جهت نمای چپ – انتقال مکان نما (کِرسِر) به آغاز کلمه قبلی.
  • Ctrl + جهت نمای راست – انتقال مکان نما به........


:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , مدیریت فناوری اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: کلید میانبر برای ویرایش متن , IT , فناوری اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : صمد سهراب
ت : دو شنبه 26 فروردين 1392

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی